Pages

25 oktober, 2010

Recension av chokladpudding


Jag är hemma hos mina föräldrar som är snälla och köper typ alla vego-produkter de ser till mig. Som till exempel chokladpudding. Jag ger den två kaniner av fem (åh, åh! Hade inte jag ritat små kaniner till förra blogglayouten? Dem kan jag ju använda nu! *letar* Jo! Hittade!) Photobucket Photobucket

Puddingen smakar precis som chokladdryck. Den är iofs. jättegod, kanske den godaste chokladdrycken som finns på marknaden (kanske den godaste chokladdrycken även om en räknar in de som inte är , men jag har inte druckit lika många av dem), men det blir ju lite tråkigt att äta det jag dricker rätt så ofta. Fast för den som gillar att äta, inte dricka, choklad så är det ju bra att den finns. Min mamma sade att de kanske bara har hällt i förtjockningsmedel, sådant som hen själv har hällt i diverse drycker för att gamlingar skall kunna få i sig dem. För vissa är det nämligen lättare att svälja sådant som är av tjockare konsistens. När jag praktiserade på fick jag se en dricka kontrastmedel så det syntes på en skärm hur färden för drycker såg ut i personens hals. När det var tunt som vatten så var det en del som smet in i luftröret, utan att fråga om lov. Inte kul. Jag vet inte varför det blev så, kanske reagerar vissa halsar bara på tjockare grejer och ser då till att stänga till luftröret.

, om du vill ha något att äta bara för att det är så mysigt att sleva ur en liten plastbytta med sked (det kan jag tycka) så visst - go for this produkt jag inte kan namnet på. Om du vill få i dig så mycket choklad som möjligt så köp deras dryck istället.


Mikusagi

Inga kommentarer: