Pages

01 februari, 2013

Petra Mede for schlagerpresident!

Jag vill bara uttrycka min uppskattning för valet av Petra Mede som programledare för Eurovision Song Contest 2013!
Petra Mede är min favoritprogramledare! Så fantastisk och talangfull och karismatisk och rolig och jag är jättekär.

Appropå detta så börjar Melodifestivalen imorgon och en låt heter Gosa och jag tycker att den har vissa asexualitetstendenser. Det en minut långa klippet jag har hört, visade inga direkta sexanspelningar om en inte tycker att "gosa" betyder sex. Vilket jag inte tycker. Så att ehhh... ser fram emot sång som asexuella (som gillar fysisk närhet) kan känna igen sig i och uppskatta. Förresten har Nätverket Asexuell numera träffar på måndagar (i Stockholm) och ni borde kolla datumen här.

Mikusagi.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: